Meereiskorting

  • 21 February 2024
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Ik vind de nieuwe procedure voor korting voor meereizigers van een daluren abonnementhouder een onzalig idee: veel te veel extra handelingen. Ik wil dit aan de NS melden maar zij schermen zich erg af, terwijl ze aangeven graag feedback van hun klanten te krijgen. Hebben anderen dezelfde ervarng?. 


2 reacties

Ik vind de nieuwe procedure voor korting voor meereizigers van een daluren abonnementhouder een onzalig idee: veel te veel extra handelingen. Ik wil dit aan de NS melden maar zij schermen zich erg af, terwijl ze aangeven graag feedback van hun klanten te krijgen. Hebben anderen dezelfde ervarng?. 

Klopt, maar aangezien de fraude de spuigaten uitliep is er weinig andere keuze behalve de samenreiskorting maar helemaal af te schaffen 

Reputatie 1

Ik vind de nieuwe procedure voor korting voor meereizigers van een daluren abonnementhouder een onzalig idee: veel te veel extra handelingen. Ik wil dit aan de NS melden maar zij schermen zich erg af, terwijl ze aangeven graag feedback van hun klanten te krijgen. Hebben anderen dezelfde ervarng?. 

Klopt, maar aangezien de fraude de spuigaten uitliep is er weinig andere keuze behalve de samenreiskorting maar helemaal af te schaffen 

@DvanderVoordt Ik heb het nog niet aangegeven anders dan op dit forum.

@Tamzin Nu reis ik vrij regelmatig met de trein en ik vraag me sterk af of de fraude hiermee de spuigaten uitliep. Wat ik wel vaak zie is mensen die achter iemand aanlopen door de poortjes. Ook achter mij als ik even niet op let. Ook zie ik regelmatig mensen zich door poortjes heenwringen. Of mensen die in tegengestelde richting door een poortje dat zich opent voor een in/uit gecheckte reiziger schieten. Poortjes raken hiervan in storing. De grote hoeveelheid camera's (een doorn in mijn oog) helpen hier helemaal niets tegen.
Ik spreek de niet in/uitchecker vaak persoonlijk aan omdat ik meer geloof in mensenlijk contact dan technische oplossingen. Vaak krijg ik een grote mond terug maar ik hoop dan maar toch een stukje bewustzijn te kweken.
Het zou fijn zijn als meer mensen dat durven doen. Wees wel altijd uiterst vriendelijk bij het aanspreken en ga niet in discussie en loop rustig weg als er vervelend weerwoord volgt. Op deze manier is er mij nooit iets gebeurd. Wel heb ik al heel wat voeten van de bank gekregen.
Spoorfan

 

Reageer