beantwoord

meereiskorting niet berekend

  • 15 December 2022
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

ik heb op 19 november gereisd retour Woerden Utrecht en s'morgens mijn meereiskorting aangezet. heb ook ook een bevestigingsmail van ontvangen.

korting is niet verrekend. zie mail

via de chat kom ik niet verder

 

Van Onderwerp Ontvangen Grootte

Nederlandse Spoorwegen Uw samenreiskorting is geactiveerd 19-11-2022 27 kB

icon

Beste antwoord door Stijn NS 15 December 2022, 12:58

Bekijk origineel

5 reacties

Goedemiddag Chris08 en welkom bij de NS Community.

De Community zal je hier helaas niet mee kunnen helpen. Dit is in eerste instantie een platform waar reizigers elkaar kunnen helpen. Met jouw vraag is contact met onze Klantenservice toch echt nodig.

Naast chatten kun je ook telefonisch contact op nemen, of via Facebook of Twitter. Alhoewel ik niet helemaal snap waarom je via de chat niet verder komt. Het kan uiteraard druk zijn momenteel dat een reactie even op zich laat wachten.

Reputatie 7
Badge +3

Hoe laat ben je ‘s ochtends ingecheckt? En wat is de reden dat je met de chat niet verder komt?

Reputatie 7
Badge +3

Hoe laat ben je ‘s ochtends ingecheckt? 

19 november was een zaterdag 😉

 

Reputatie 7
Badge +3

Hoe laat ben je ‘s ochtends ingecheckt? 

19 november was een zaterdag 😉

 

Dankjewel, ik had de kalender niet bij de hand.

Badge +3

Er komen (op o.a. Twitter) de laatste tijd wel meer berichten voorbij waarbij korting (of vrij reizen) niet verrekend was. Klantenservice kan je wel helpen.

Reageer