beantwoord

mijn reis gaat niet door ik wil graag mijn ticket annuleren

  • 26 January 2023
  • 3 reacties
  • 267 Bekeken

Door een ziek kindje kan ik vandaag de reis die ik had gepland niet maken ik wil graag mijn reis annuleren en mijn geld van het e-ticket terug. Hoe gaat dat in zijn werk. De site en de app is hierover niets te vinden.

icon

Beste antwoord door Tochjo 26 January 2023, 07:20

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Alleen als u het e-ticket nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u voor terugbetaling contact opnemen met de klantenservice. Hebt u het ticket al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd gaat worden. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou als u het ticket al gedownload hebt of in de app hebt geladen, hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Door een ziek kindje kan ik vandaag de reis die ik had gepland niet maken ik wil graag mijn reis annuleren en mijn geld van het e-ticket terug. Hoe gaat dat in zijn werk. De site en de app is hierover niets te vinden.

Etickets kunnen na aankoop niet geannuleerd worden. Dat staat duidelijk vermeld in de voorwaarden.

Reputatie 7
Badge +3

Door een ziek kindje kan ik vandaag de reis die ik had gepland niet maken ik wil graag mijn reis annuleren en mijn geld van het e-ticket terug. Hoe gaat dat in zijn werk. De site en de app is hierover niets te vinden.

In de voorwaarden, aangevinkt voor gelezen voor de betaling, had je kunnen vinden dat wijzigen en/of restitutie niet mogelijk is.

Reageer