Ik heb online een kortingskaartje gekocht en omdat mijn kaartje 10 minuten later arriveerde, miste ik de trein en kon ik mijn kaartje niet gebruiken!
Antwoord
Mijn ticket is niet op tijd aangekomen
Beste antwoord door Erryt NS
Hallo Dilan Karabulut en welkom bij de NS Community,
Spijtig dat je niet op tijd de e-ticket hebt ontvangen. Zoals Thom al aangaf kan het even duren voordat je de ticket daadwerkelijk ontvangt. Ik geef altijd het advies om een e-ticket minimaal 30 minuten van te voren te bestellen. Mocht je hem dan niet op tijd ontvangen kan je contact met ons opnemen en de ticket nagestuurd krijgen. Heb je nu nog een los kaartje op het station gekocht?
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

