beantwoord

mogelijkheid terugvragen

  • 4 November 2022
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

 

Ik wilde vandaag gebruik maken van het meereis-product, maar na het betalen werd mijn ticket niet geaccepteerd. Ik begreep later dat dit rond deze tijd niet mogelijk was. Maar ik vind het persoonlijk bijzonder, dat ik een ticket kan kopen. Maar dat deze niet geaccepteerd wordt. Hoe kan ik deze ticket dan kopen? En is dit een mogelijkheid? Ik heb de ticket namelijk voor een specifieke tijd gekocht, terwijl ik dus nooit had kunnen reizen tijdens deze tijd.

Ik heb hierna nog een ticket moeten kopen zonder het meereis product. 

Ik vroeg me af of het een mogelijkheid was, om de kosten voor de ticket met meereis korting terug te krijgen. Omdat ik deze dus nooit heb kunnen gebruiken.


Met vriendelijke groet,

Maurits

icon

Beste antwoord door Maxime NS 4 November 2022, 21:43

Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond Maurits, welkom op de NS Community. 

 

Je koopt een ticket voor een datum, dus de tijd van aanschaf wordt hierbij niet bekeken. Je kan via chat, telefonie, Twitter of Facebook contact opnemen met onze klantenservice. Als je twee tickets op je naam hebt voor dezelfde datum verwacht ik dat ze je wel kunnen helpen.

Reageer