Meer dan een half jaar geleden heeft mijn man zijn email adres gewijzigd in mijn ns. Het oude email adres is niet meer in gebruik. Sindsdien krijgt hij geen nieuwsbrieven meer en ook geen spoor digitaal. Het servicebericht voor de keuzedagen ontvangt hij wel, maar dat komt van een ander ns email adres. Niet hetzelfde als de nieuwsbrieven. Inmiddels heb ik al vele malen telefonisch contact hierover gehad met de klantenservice. Zij doen hun best en zijn er van overtuigd dat ze het kunnen oplossen, maar inmiddels maanden verder is dat nog niet gelukt. Anderhalve maand geleden was tot onze verbijstering het emailadres in mijn mans account weer door iets of iemand gewijzigd in het oude emailadres. Gisteren heb ik weer een email gekregen van NS, maar mijn man wederom niet. Dus maandag weer bellen? Wordt er wanhopig van. Ik denk zelf dat misschien het oude email adres nog ergens dwars zit, maar kan niemand te spreken krijgen die daar verstand van heeft. Wie heeft een oplossing. Door een tip van iemand in de community heb ik al geprobeerd alles op uit te zetten en uit te loggen, dan weer in te loggen en op aan. Helpt niet. Voor de duidelijkheid in Mijn NS staat alles correct.
Ik krijg sinds medio 2020 geen nieuwsbrieven, digitale spoor, mededelingen meer. Er is door klantenservice medewerkers naar gekeken maar tot op heden niet opgelost. In het verleden kreeg ik nog felicitaties met verjaardag maar dat krijg ik ook al jaren niet meer. Facturen en bericht van keuzedagen krijg ik wel.
Fijn te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem, nu nog een oplossing.
Hoi CvE en welkom bij de NS Community!
Jammer om te lezen dat je al contact hebt gehad en dat het toch niet goed blijft gaan. Ik kan goed begrijpen dat dit frustrerend is! Toch wil ik je vragen om hiervoor wel contact op te nemen met onze klantenservice. Dit zou zeker op te lossen moeten zijn. Als je Facebook of Twitter hebt, raad ik je dat aan zodat mijn collega's de tijd kunnen nemen om dit probleem uit te zoeken even eventueel door te zetten naar een andere (juiste) afdeling.
Mijn e-mailadres is nooit gewijzigd, wel bleek ik een 2e door mij nooit aangemaakt account te hebben. Desondanks heeft ondanks meerdere malen contact de klantenservice het niets-meer-ontvangen probleem niet weten op te lossen. Alle instellingen zouden goed staan, wordt elke keer gezegd. Maar helaas nog steeds niets.
Bedankt voor het antwoord, maar ben zeer teleurgesteld. Had hoop dat iemand me echt kon helpen. Om te zeggen dat ik weer met de klantenservice moet bellen, terwijl ik dat al zo vaak gedaan heb zonder resultaat. Facebook en twitter doe ik niet aan. Ik zou niets liever willen dat ik iemand kon spreken van de afdeling die dit kan oplossen en dat is niet de klantenservice. Zij rommelen aan de instellingen die al goed staan en sturen een email aan ik weet niet wie. En ze doen hun best, maar ze kunnen het duidelijk niet oplossen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.