beantwoord

ns

  • 21 March 2024
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Hoii! In heb mijn abonnement opgezegd maar het geld is wel afgeschreven. Ik vroeg me af of het goed gegaan was? Verder heb ik een hele tijd terug al een mail gestuurd over dat ik dubbel heb betaald voor 1 kaartje, maar heb hier nog niks van gehoord. Ik vroeg me af of de mail wel doorgekomen was. 

icon

Beste antwoord door Tochjo 21 March 2024, 12:31

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Voor elke afschrijving vindt u een gespecificeerde factuur in Mijn NS (de website, niet de app), bij Betaaloverzicht. U kunt daarop precies zien waarom er geld van uw rekening is afgeschreven. Als dat abonnementskosten zijn voor de komende maand of het komende jaar, dan is uw abonnement niet goed beëindigd.

Had u een abonnement met reizen op saldo? Dan moet na het opzeggen het abonnement nog van de kaart worden verwijderd bij een kaartautomaat. U hebt hierover een mail met instructies ontvangen. Als dit niet wordt gedaan, blijft het abonnement doorlopen.

De klantenservice van NS is niet per mail bereikbaar. Op mails (waarheen gestuurd?) zult u dus geen reactie krijgen.

Om de situatie met het abonnement of het te veel afgeschreven bedrag voor het e-ticket te bespreken met een medewerker van NS, kunt u bellen: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reageer