Skip to main content

ns app doet niet

• January 25, 2025
  • 6 reacties
  • 426 Bekeken

• Op het juiste spoor

De NS app opent niet en daar zit een e-ticket in die ik dus niet kan openen. Wat nu?

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • January 25, 2025

Ik zie inmiddels een versie 8.15.0 staan in de play store, even de NS app updaten en kijken of deze werkt. Bij mij in iedergeval wel 😃.

• Op het juiste spoor
  • January 25, 2025

Zit jij dan in het beta programma? Want ik zie 8.15 namelijk niet in de play store staan? Zojuist opnieuw geïnstalleerd maar werkt nog steeds niet

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • January 25, 2025

Zit jij dan in het beta programma? Want ik zie 8.15 namelijk niet in de play store staan? Zojuist opnieuw geïnstalleerd maar werkt nog steeds niet

Oh ja 🤣, lid worden van de beta progamma is niet zo heel moeilijk hoor dus dat is voor nu dan mijn advies…

Of een oudere versie downloaden via onofficiele kanalen... (google "oude versie ns app"). Oudere versies worden niet meer ondersteund, maar het is beter dan een niet werkende versie 🙃.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • January 25, 2025

Ik heb hier ook last van.

Oh ja 🤣, lid worden van de beta progamma is niet zo heel moeilijk hoor dus dat is voor nu dan mijn advies…

Of een oudere versie downloaden via onofficiele kanalen... (google "oude versie ns app"). Oudere versies worden niet meer ondersteund, maar het is beter dan een niet werkende versie 🙃.

Lijkt me eerst zaak dat NS dir gewoon weer oplost.

Er lijkt puur iets in het opstarten van de app te zitten want als ik op mijn telefoon naar de reisplanner op de site ga, werkt het automatisch doorsturen naar de app wél gewoon, maar bij openen vanaf mijn homescreen kom ik niet voorbij het splash screen en crasht hij meteen weer.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • January 25, 2025

Wat nu?

Er zijn vele andere reisplanners die je tijdelijk kunt gebruiken.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • January 25, 2025

Er lijkt puur iets in het opstarten van de app te zitten want als ik op mijn telefoon naar de reisplanner op de site ga, werkt het automatisch doorsturen naar de app wél gewoon, maar bij openen vanaf mijn homescreen kom ik niet voorbij het splash screen en crasht hij meteen weer.

Klopt, als je het app-icoontje lang indrukt en naar een van de opties gaat slaat hij het splash screen over en werkt het. Via de (ℹ) de cache wissen helpt misschien ook.