beantwoord

ns dagkaart gekocht maar niet binnengekregen

  • 18 March 2021
  • 4 reacties
  • 297 Bekeken

Ik heb een NS dagkaart gekocht maar nooit gekregen ik zou graag me geld terugwillen

icon

Beste antwoord door Sascha NS 30 March 2021, 18:09

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen Sander bulte. Welkom bij de NS Community.

Is het meer dan een uur geleden dat je de bestelling geplaatst hebt?

Zo ja, dan ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en het ticket- / ordernummer in een privébericht. Deze kan je terugvinden in de transactiedetails van de betaling.

Badge +3

Als dit een Holland Travel Ticket is dan krijg je als het goed is een voucher toegestuurd. Deze kan je bij een servicebalie op enkele stations inwisselen voor het echte chipkaartje (dat ook geldig is in bus/tram/metro).

Zie https://www.ns.nl/producten/onbeperkt-reizen/p/holland-travel-ticket

Je kunt het dus beter gewoon bij een kaartautomaat kopen (op elk station).

Ik heb geen bericht mogen ontvangen. Ik haal het topic van mijn naam.
Zoek contact met de Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op 030-7515155. Zij zullen je graag verder helpen.

Reputatie 2

Als dit een Holland Travel Ticket is dan krijg je als het goed is een voucher toegestuurd. Deze kan je bij een servicebalie op enkele stations inwisselen voor het echte chipkaartje (dat ook geldig is in bus/tram/metro).

Zie https://www.ns.nl/producten/onbeperkt-reizen/p/holland-travel-ticket

Je kunt het dus beter gewoon bij een kaartautomaat kopen (op elk station).

Waarom verkoopt NS online dit soort tickets, als je ze niet eens direct kunt gebruiken?

 

 

Reageer