beantwoord

NS PrijsTijd Deals en fiets meenemen

  • 27 March 2024
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Hi,

Ik wil het weekend met mijn fiets op pad. Kan ik een prijstijddeal kaartje in combinatie met een fietsdal kaart combineren?

 

Mvg 

icon

Beste antwoord door Tochjo 27 March 2024, 20:02

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Ja, dat mag.

Reputatie 7
Badge +1

Hi,

Ik wil het weekend met mijn fiets op pad. Kan ik een prijstijddeal kaartje in combinatie met een fietsdal kaart combineren?

 

Mvg 

Ik weet niet hoeveel dat prijstijd deal kaartje kost, maar vaak is het dan handiger om één maand weekend Vrij te nemen. U kunt dan gedurende een hele maand in het weekend gratis met de trein reizen voor ca 40 euro. U heeft dan nog steeds wel een fietskaartje nodig.

Reputatie 7
Badge +3

Weekend Vrij is momenteel weer eens in de aanbieding voor € 26,21.

Reputatie 3

Weekend Vrij is momenteel weer eens in de aanbieding voor € 26,21.

En ook geldig op officiële feestdagen, waardoor we deze maand veel trein-plezier kunnen hebben.

 

Het is een doorlopende abonoment, u kunt na 30 dagen dagelijks opzeggen in uw NS account.

Reputatie 7
Badge +3

Maar als je nog geen OV-chipkaart hebt kan een abonnement op zijn vroegst 7 dagen na bestellen ingaan wanneer je een kaart gratis mee bestelt. Dan kan het niet al dit weekend ingaan. 

Het handigst is om gewoon altijd een OV-chipkaart te hebben met Flex (Basis) ook al gebruik je die eigenlijk niet. En die het liefst besteld te hebben tijdens een actie met Flex Dal Voordeel voor maar €2,50 en daarna gewijzigd naar Basis. Mijn huidige kaart met Flex heb ik ooit nog besteld met een actie Flex Dal Voordeel 1 maand €0,00 en gratis kaart, die was helemaal leuk. 

Reageer