De NS stalling Amsterdam West is gisteren gesloten maar ik heb mijn fiets nog niet weggehaald. Wat gebeurt er met mijn fiets?
NS stalling Amsterdam West gesloten
Beste antwoord door Momo
Die 24 februari is zo te lezen alleen voor de fietsflat, voor de stalling West is niet aangegeven dat je nog een bepaalde tijd hebt om je fiets op te halen. Vind ik redelijk bizar, normaal gesproken is er wel een periode waarin dat nog kan.
Ervaring is ook dat niet iedereen gelijk zijn of haar fiets weghaalt als een stalling sluit, als je daar in de buurt werkt kan het zijn dat je die dag dat de stalling sluit niet naar werk gaat of misschien wel vakantie hebt. Je moet iemand wel de tijd gunnen om de fiets nog weg te halen, de persoon uit het andere topic kreeg pas de 23e een mail over de sluiting, vind ik erg kort dag. Misschien geldt die 24 februari ook voor stalling West maar dat is dan niet aangegeven wat zorgt voor onzekerheid bij degenen die daar een fiets hebben staan.
De enige zekerheid is als je er zelf naar toe gaat. Hou voor de zekerheid ook de site van het fietsdepot in de gaten of je fiets daarbij staat, of dat daar opeens veel fietsen staan die zijn weggehaald bij deze stalling. https://www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/fiets/fietsdepot/
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.