Ik heb vanochtend een treinkaartje gekocht in de app maar toen ik door de poortjes wou lopen en in wou checken kwam er te staan dat het een ongeldig kaartje was. Hij is al wel betaalt en ik moest mijn trein halen dus heb ik maar met mijn pinpas in gegecheckt alleen heb ik nu dubbel betaalt voor een reis daarom zou ik graag mijn geld terug willen voor 1 reisĀ
Om wat voor treinkaartje gaat dat precies?
Ik heb vanochtend een treinkaartje gekocht in de app maar toen ik door de poortjes wou lopen en in wou checken kwam er te staan dat het een ongeldig kaartje was. Hij is al wel betaalt en ik moest mijn trein halen dus heb ik maar met mijn pinpas in gegecheckt alleen heb ik nu dubbel betaalt voor een reis daarom zou ik graag mijn geld terug willen voor 1 reisĀ
Hiervoor zult u bij de Klantenservice moeten zijn. Die kunnen checken wat er mis is.
Weet u wel zeker dat u geen eticket voor de daluren hebt gekocht en dat wilde gebruiken in de spitsuren?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.