Ik heb voor één persoon onjuiste voorletters gebruikt bij het bestellen van mijn groepsticket. Hoe erg is dit?
Bladzijde 1 / 1
De naam op het ticket moet overeen komen met id van de reiziger. Het ticket kan niet meer gewijzigd worden als het betaald is. Is het ticket niet gedownload/indeappgezet dan kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met de NS klantenservice. Is het ticket al wel geopend dat zul je een nieuw ticket moeten kopen of er toch mee gaan reizen in de hoop dat er geen id wordt gevraagd. Gelukkig gaat het alleen om een voorletter en is de achternaam wel goed.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.