Ik heb per ongeluk via ns.nl een kaartje gekocht naar de verkeerde bestemming. Nu is alles via ideal gegaan. Ik heb direct een tweede kaartje gekocht voor de juiste bestemming. Is het mogelijk om een kaartje via ns.nl online terug te declareren? Aangezien ik nu 24,50 teveel heb betaald
Antwoord
online kaartje fout gekocht
Beste antwoord door Thom
Normaal wordt een e-ticket niet teruggegeven vanwege de fraudegevoeligheid. U kunt met het oude kaartje gewoon reizen, dat is niet na te gaan. Dan zou u een gratis reis kunnen maken. U kunt contact opnemen met Klantenservice, maar ik heb er een hard hoofd in.
Als u de kaartjes nog niet heeft gedownload/geopend, lukt het wel.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
