beantwoord

onlineticket voor vandaag 3/10/2022 DALUREN. hoe terugbetaald krijgen online?

  • 3 October 2022
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Heb online ticket gekocht van Den Haag Mariahoeve naar Haarlem van 3/ 10/2022 voor DALUREN.

Kan dit niet gebruiken.

 

Hoe kan ik ticket online terug betaald krijgen?

icon

Beste antwoord door Tochjo 4 October 2022, 05:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Repetitio mater studiosorum est?

 

U staat meteen bovenaan de Scorelijst voor deze week.

 

https://community.ns.nl/leaderboard?period=thisWeek

Hoe kan ik online DALURENticket terug betaald krijgen van NS : ticket van vandaag 3/ 10/ 2022

Het antwoord is: Niet.

 

Hoe kan ik online DALURENticket terug betaald krijgen van NS : ticket van vandaag 3/ 10/ 2022

Als u de voorwaarden had gelezen voor u het kocht had u geweten dat dat niet kan.

Een dalurenticket is persoonsgebonden, kan niet gewijzigd worden en niet overdraagbaar: dit staat in het reglement.

 

Dat dit ticket niet  kan terug betaald worden staat totaal niet vermeld.


Ook de conducteur op de trein Den Haag - Haarlem meldde me dat dit online terug betaald wordt!

 

Maar hoe?

Badge +3

Bij de bestelling gaat u akkoord met de voorwaarden e-ticket. Artikel 2.4 daarvan zegt (laatste bolletje) dat een e-ticket niet kan worden ingeleverd en terugbetaald. De conducteur had het dus helaas niet bij het rechte eind.

In sommige gevallen wil NS hier een uitzondering op maken, maar dat is geen recht en elke situatie wordt afzonderlijk door de klantenservice beoordeeld. U moet dus uw situatie rechtstreeks aan de klantenservice voorleggen en er het beste van hopen.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij contact via sociale media wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.

Reageer