Ik heb 29-10-2024 mijn eigen fiets gestaald en opgehaald in de fietsenstalling van Woerden. Ik moest bij het uitchecken onterecht een bedrag van 12,65 betalen. Dit wil ik terug vorderen. Hoe kan ik dit doen? Heb al gebeld met de NS moest het toen in de chat vragen maar daar kan je niet veel tekst kwijt.
U vindt het onterecht, maar geeft niet aan waarom, en ook niet wat er gebeurd is volgens beide partijen.
U vindt het onterecht, maar geeft niet aan waarom, en ook niet wat er gebeurd is volgens beide partijen.
Als de fiets er 29/10 is gestald en ook diezelfde dag is opgehaald, is €12,65 een te hoog bedrag. Volgens de info is de eerste 24 uur gratis, daarna €0,55 per 24 uur. Mogelijk is het een eerdere keer niet goed gegaan waardoor de stallingstijd door is gelopen.
Je zult het toch in de chat moeten vragen, je kunt je vraag over meerdere chatberichten verdelen en ook een screenprint meesturen. Ook kan het via een DM op X.
Tja, en hoe kan het dan dat er €12,65 berekend is, daar moet toch een verklaring voor zijn. Naar twee kanten kijken is meestal verstandig.
Dat zou kunnen als er een vorige keer niet of niet correct is uitgecheckt. Die €12,65 is 23 x €0,55 plus de eerste 24 uur gratis zou dat dus 24 dagen eerder zijn geweest. Dat zal te zien moeten zijn in de transacties, dat kan via de chat als bijlage worden verstuurd. De verdere uitleg zal TS in de chat of via X moeten, daar kan de klantenservice het van alle kanten bekijken, hier kunnen we dat toch niet oplossen.
Precies. De gegeven informatie is niet volledig en de typeringen zijn stevig..
Dat de typeringen stevig zijn vind ik redelijk overdreven. Als je zelf gewoon weet dat je 1 dag gestald hebt dan is een bedrag van €12,65 niet correct. P.P. wil nu gewoon weten hoe dat kan worden rechtgezet, dat is de vraag. Dat kan dus via de chat, vraag beantwoord. De rest is aan de chat medewerker.
En als je in een chatbericht niet genoeg tekst kwijt kan om je verhaal uit te leggen dan maak je er toch meerdere berichten van, of je maakt je verhaal korter, het is meestal niet nodig hele lappen tekst te versturen, gewoon de basic info en een screenprint van de transacties van de betreffende dag en de keer ervoor. Misschien wel handig om zelf ook even de voorgaande transacties te checken. Als je zo al kan zien wat er mis is gegaan scheelt dat weer in de uitleg via de chat.
Maar als het bij het uitchecken is gebeurd dan kan dit toch helemaal niet? dan zou TS niet hebben ingecheckt.
Ik ben niet bekend met bewaakte fietsenstallingen dus ik vraag het me af .
Dat is aan de klantenservice om uit te zoeken en daarvoor is TS door de telefonische klantenservice verwezen naar de chat, dan kan er een bijlage worden meegestuurd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.