Het inchecken bij de trein met mijn ing pas op mn iphone werkt steeds goed bij het poortje. Op de heenreis zegt het poortje IN voor de reis en bij aankomst zegt het poortje UIT.
vervolgens bij het inchecken op de terugweg zegt het poortje IN, maar dan krijg ik pas de rekening voor de heenreis. Bij het uitchecken bij aankomst geeft het poortje aan dat de pas nooit is ingecheckt, terwijl ik aan het begin echt door het poortje ben gekomen met de tekst IN. Het is nu de tweede keer dat dit gebeurt. Wat is hier aan de hand???
Bladzijde 1 / 1
Goedenavond Frank121, Welkom op de NS Community!
Wat vervelend dat het in- en uit checken niet goed verloopt met jouw mobiele telefoon. Ik wil je vragen om contact op te nemen met de klantenservice van OV-Pay. OVpay.nl. Zij kunnen meekijken met jouw probleem.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.