Hoi. Ik heb 3 trein tickets all geboekt voor vandaag , via min ns app , almere centrum naar Schiphol maar helaas ze zijn geen treinen vanmiddag door storm, kan ik die nog morgen gebruiken of moet opnieuw gewijzigd, dankjewel
Geen van beide. In die QR code zit (helaas voor nu) de DAG verstopt-andere dag=geldt niet en in Alm heb je altijd poorten.
Je moet opnw kopen en deze storneren (en dus hopen dat NS het will accepteren-ze zouden, als je al dedownload hebt, dus best kunnen zeggen dat je stiekum vanmorgen al bent gereisd).
Met die verwenste chipkaart heb je overigens dit soort problems niet.
Neem even contact op met de klantenservice. Misschien kunnen zij nog wat betekenen uit het oogpunt van coulance. Ze zijn te bereiken via Twitter, Facebook of de chat, maar bellen kan ook.
U kunt ze zeker morgen niet gebruiken en wijzigen kan nooit, maar gezien de omstandigheden kan men u uit coulance het geld teruggeven, als het redelijkerwijs niet mogelijk is/was er gebruik van te maken. Het is geen recht van uw kant, afhankelijk van het tijdstip van bestelling had u er mogelijk al mee kunnen reizen. NS is onder extreme omstandigheden de rotste niet, maar ik ben niet in de positie u enige toezegging te doen.
Het afschalen van de treinen is al begonnen, u kunt de reis niet meer maken. Het is op dit moment overigens erg druk bij Klantenservice.
Mocht je een reisverzekering met annulering hebben, dan zou je deze kunnen aanspreken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.