beantwoord

over mijn tikets

  • 18 February 2022
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Hoi. Ik heb 3 trein tickets all geboekt voor vandaag , via min ns app , almere centrum naar Schiphol maar helaas ze zijn geen treinen vanmiddag door storm, kan ik die nog morgen gebruiken of moet opnieuw gewijzigd, dankjewel 

icon

Beste antwoord door bryan 18 February 2022, 12:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Geen van beide. In die QR code zit (helaas voor nu) de DAG verstopt-andere dag=geldt niet en in Alm heb je altijd poorten.

Je moet opnw kopen en deze storneren (en dus hopen dat NS het will accepteren-ze zouden, als je al dedownload hebt, dus best kunnen zeggen dat je stiekum vanmorgen al bent gereisd).

Met die verwenste chipkaart heb je overigens dit soort problems niet.

Reputatie 5
Badge

Neem even contact op met de klantenservice. Misschien kunnen zij nog wat betekenen uit het oogpunt van coulance. Ze zijn te bereiken via Twitter, Facebook of de chat, maar bellen kan ook.

 

Reputatie 7
Badge +4

U kunt ze zeker morgen niet gebruiken en wijzigen kan nooit, maar gezien de omstandigheden kan men u uit coulance het geld teruggeven, als het redelijkerwijs niet mogelijk is/was er gebruik van te maken. Het is geen recht van uw kant, afhankelijk van het tijdstip van bestelling had u er mogelijk al mee kunnen reizen. NS is onder extreme omstandigheden de rotste niet, maar ik ben niet in de positie u enige toezegging te doen.

Het afschalen van de treinen is al begonnen, u kunt de reis niet meer maken. Het is op dit moment overigens erg druk bij Klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Mocht je een reisverzekering met annulering hebben, dan zou je deze kunnen aanspreken.

Reageer