Goede morgen ,
Mijn gebruikernaam “hendrik en marlene” staat voor 2 tachtig jarigen die van de auto willen overstappen naar openbaar vervoer .
Een dagretour van Amsterdam Zuid naar Assen . 2 E Tickets : Wij vinden de site ingewikkeld . Als ik eindelijk voor 7 november de 2 tickets heb , heb ik ook 2 tickets voor 6 november , werkt mijn NS app , heb ik nog geen korting voordelen geregeld , en loop ik naar het station waarde medewerkers mijn problemen niet mogen regelen , daarna ga ik met klantenservice aan de slag die ook alleen zaken mogen regelen na ruggespraak .
De nacht van 7 november wordt “hendrik en marlene” ziek . Dus geen reis naar Assen voor 400 Euro .
Wij “hendrik en marlene” hebben als compensatie een korting coupon ontvangen voor onze volgende reis naar Assen .
Ik schat onze inspanning tijd voor 2 E tickets op 3 uur . Wij moesten denken aan Kafka .
Vriendelijke groeten “henk en marlene”