Skip to main content
Antwoord

P+R en Pinkpop

  • July 7, 2023
  • 2 reacties
  • 166 Bekeken

  • Op het juiste spoor

We zijn dit jaar (2023) naar Pinkpop geweest. Er zijn geen Pinkpop retourtjes meer maar alleen nog maar gewone retourtjes. Deze hebben wij gekocht (e-ticket) en de auto geparkeerd op P+R Parallelweg in Heerlen. Met deze combinatie zou parkeren aanzienlijk voordeliger zijn. Echter, alhoewel wij het retourticket (e-ticket) gebruikt hebben vóór middernacht kwamen wij pas ná middernacht in Heerlen aan. Het e-ticket werd niet herkent en we moesten i.p.v. € 3,50 maar liefst €15 betalen. Waar kan ik terecht om dit voor te leggen?

Beste antwoord door Rory NS

Hallo LTAM en welkom op de NS Community! Vervelend dat het zo is gelopen. Je kan hiervoor het beste dit restitutieformulier van Q-Park gebruiken. Mocht je er met nu niet uitkomen, dan mag je altijd de NS Klantenservice om hulp vragen.

2 reacties

Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 7, 2023

Hallo LTAM en welkom op de NS Community! Vervelend dat het zo is gelopen. Je kan hiervoor het beste dit restitutieformulier van Q-Park gebruiken. Mocht je er met nu niet uitkomen, dan mag je altijd de NS Klantenservice om hulp vragen.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • July 7, 2023

Beste Rory, bedankt voor je snelle reactie (!). Ik heb inmiddels 2 restitutieformulieren ingevuld. Ik ben benieuwd! Groeten, Leo.