We zijn dit jaar (2023) naar Pinkpop geweest. Er zijn geen Pinkpop retourtjes meer maar alleen nog maar gewone retourtjes. Deze hebben wij gekocht (e-ticket) en de auto geparkeerd op P+R Parallelweg in Heerlen. Met deze combinatie zou parkeren aanzienlijk voordeliger zijn. Echter, alhoewel wij het retourticket (e-ticket) gebruikt hebben vóór middernacht kwamen wij pas ná middernacht in Heerlen aan. Het e-ticket werd niet herkent en we moesten i.p.v. € 3,50 maar liefst €15 betalen. Waar kan ik terecht om dit voor te leggen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo LTAM en welkom op de NS Community! Vervelend dat het zo is gelopen. Je kan hiervoor het beste dit restitutieformulier van Q-Park gebruiken. Mocht je er met nu niet uitkomen, dan mag je altijd de NS Klantenservice om hulp vragen.
Beste Rory, bedankt voor je snelle reactie (!). Ik heb inmiddels 2 restitutieformulieren ingevuld. Ik ben benieuwd! Groeten, Leo.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.