Skip to main content

Zojuist heb ik 2 e-tickets daluren gekocht, van Winschoten naar Schiphol. Ik was in de (verkeerde) veronderstelling dat ik voor een bepaalde tijd moest vertrekken. Hoe kan ik dit veranderen naar normale tickets, uiteraard tegen bijbetaling?

Je kunt het beste direct contact op met de klantenservice (dat kan ook nu nog). Die kunnen met je meekijken naar de mogelijkheden omtrent de verkeerde tickets. 

Al denk ik dat, als de tickets al zijn gedownload/geopend, de kans klein is dat dit nog gewijzigd kan worden en dan zal er waarschijnlijk niets anders opzitten dan de juiste tickets opnieuw te bestellen.


Wat bedoel je met dalurenkaartjes? Jongerendalurenkaartjes of samenreiskaartjes?


Kan sinds kort ook een Vroegboek Dal ticket zijn. Maakt verder niet, bij alle e-tickets zijn de voorwaarden gelijk, je kunt ze na betaling niet meer wijzigen of annuleren. Alleen als ze nog niet gedownload/geopend zijn is er nog iets mogelijk. 


Reageer