Zojuist heb ik 2 e-tickets daluren gekocht, van Winschoten naar Schiphol. Ik was in de (verkeerde) veronderstelling dat ik voor een bepaalde tijd moest vertrekken. Hoe kan ik dit veranderen naar normale tickets, uiteraard tegen bijbetaling?
beantwoord
Per abuis daluurticket gekocht
Beste antwoord door JurgenH
Je kunt het beste direct contact op met de klantenservice (dat kan ook nu nog). Die kunnen met je meekijken naar de mogelijkheden omtrent de verkeerde tickets.
Al denk ik dat, als de tickets al zijn gedownload/geopend, de kans klein is dat dit nog gewijzigd kan worden en dan zal er waarschijnlijk niets anders opzitten dan de juiste tickets opnieuw te bestellen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.