beantwoord

per ongeluk verkeerde datum op e-ticket dalurenkaart

  • 30 March 2023
  • 6 reacties
  • 372 Bekeken

Ik heb op donderdag 30 maart een e-ticket daluren gekocht om 15:29. Ik heb dit gekocht omdat ik vrijdag 31 mijn e-ticket wilden gebruiken. Ik wist niet dat het gelijk actieveerde want ik heb het nog nooit gedaan. Hopelijk kan ik mijn geld terug krijgen aangezien het een foutje is en ik donderdag 30 maart niet weg ga.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 30 March 2023, 15:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi DPMilsted,

In principe kan er voor e-tickets geen geld teruggegeven worden, aangezien een ticket niet op afstand ongeldig gemaakt kan worden en je er dus toch mee zou kunnen reizen. Je kunt proberen contact op te nemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter, om te kijken of ze toch iets voor je kunnen betekenen.

Overigens ben ik wel benieuwd wat voor ticket je hebt gekocht. Er bestaat geen e-ticket daluren. Als je een Dal Voordeel-abonnement hebt, moet je gewoon met je OV-chipkaart in- en uitchecken.
Als je een ticket met Samenreiskorting hebt gekocht, is deze alleen geldig als je samen met iemand met een abonnement meereist.

Reputatie 7
Badge +1

Overigens ben ik wel benieuwd wat voor ticket je hebt gekocht. Er bestaat geen e-ticket daluren. Als je een Dal Voordeel-abonnement hebt, moet je gewoon met je OV-chipkaart in- en uitchecken.

Gaat het wellicht om dit ticket?

https://www.ns.nl/uitgelicht/vroegboekdal

Reputatie 7
Badge +3

Niet als het ticket voor morgen bedoeld is en blijkbaar voor vandaag is gekocht 🙂

Reputatie 7
Badge +1

Oh oeps, ik heb niet goed gelezen zie ik 😅. Ik dacht dat het ticket voor vandaag was gekocht.

Reputatie 7
Badge +3

Voor gedownloade e-tickets kun je geen geld terug krijgen. De verkeerde datum zul je zelf hebben geselecteerd, in het bestelproces wordt de datum aangegeven.

Reputatie 7
Badge +3

E-ticket van NS? 

Niet goed = geld weg.

Dus heel goed opletten bij het bestellen.

Reageer