prijs e-ticket afgeschreven, geen ticket ontvangen | NS Community
beantwoord

prijs e-ticket afgeschreven, geen ticket ontvangen

  • 30 November 2021
  • 6 reacties
  • 1020 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Vanmorgen wilde ik een jongerendagkaartje online kopen, toen ik het wilde betalen gaf Rabobank een fout aan. Daarom heb ik een vriendin gevraagd een kaartje voor mij te bestellen. 

Nu ik op mijn rekening kijk, zie ik dat we toch geld vanaf is, terwijl ik geen kaartje heb gekregen. 

Hierom zou ik graag mijn geld terug willen.

Met vriendelijke groet,

Marlies van 't Hul

icon

Beste antwoord door Tochjo 30 November 2021, 15:23

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Je moet hiervoor even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. Je kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7

Er was volgens mij vanochtend een storing bij de Rabobank met internetbankieren. Ik denk dat je hier slachtoffer van geworden bent. Neem zoals Tochjo al stelt contact op met de klantenservice. 

Goede dag . Ik heb een e-ticket besteld maar niet ontvangen. het kwam pas na een paar uur, helaas was het te laat. Ik moest op het station een kaartje kopen bij de automaat. Ik schreef je op Twitter maar kreeg geen antwoord. Mag ik alstublieft mijn geld terug.

Badge +3

Als u op Twitter al een DM gestuurd hebt, dan kunt u het beste wachten op een reactie daarop. Het kan wel enkele dagen duren voordat die reactie komt, maar hij komt vast.

Reputatie 7
Badge +3

...

Badge +3

Een DM via Twitter is (de laatste tijd) niet de snelste optie.

Chat schijnt mee te vallen, maar op een gunstig moment bellen is het beste.

Reageer