Skip to main content
Antwoord

Qbuzz korting

• May 8, 2025
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

In maart heb ik een korting aangevraagd om met bussen en trams binnen de regio Utrecht te reizen. Ik heb deze korting gekregen, en die staat nu op mijn OV-chipkaart als een Qbuzz-product. Hoe kan ik dit opzeggen, zodat ik weer gewoon per rit kan betalen met mijn OV-chipkaart? Ik reis namelijk altijd buiten de kortingsuren.

Beste antwoord door Daniel

Ook met dat abonnement betaal je gewoon per rit. Het is overigens niet mogelijk om U-OV Dal Voordeel voortijdig op te zeggen aldus de voorwaarden.

Sowieso had je deze vraag beter via de klantenservice op U-OV.info kunnen stellen, je plaatste 'm nu op de NS community die niks met Qbuzz te maken heeft.

2 reacties

Daniel
Forum|alt.badge.img+2
  • Koploper****
  • Antwoord
  • May 8, 2025

Ook met dat abonnement betaal je gewoon per rit. Het is overigens niet mogelijk om U-OV Dal Voordeel voortijdig op te zeggen aldus de voorwaarden.

Sowieso had je deze vraag beter via de klantenservice op U-OV.info kunnen stellen, je plaatste 'm nu op de NS community die niks met Qbuzz te maken heeft.

Forum|alt.badge.img+1
  • NS Dienstregeling Expert
  • May 10, 2025

Ondanks dat je het abonnement niet kunt opzeggen kun je QBuzz wel verzoeken een verwijderactie klaar te zetten, waarmee het product verwijderd wordt van de OV-chipkaart als je dit activeert bij een kaartautomaat. Je hebt dan een betaald abonnement zonder dat het op een kaart staat over.