Ik heb kaartje gekocht bij jullie maar K wilde screen maken want heb hem gekocht voor me vriend maar ik kan die we code niet zien als K screen maak
U moet de e-mail met het ticket doorsturen naar uw vriend. Hij kan dan daarmee het ticket in de app importeren. Om fraude te voorkomen is het doorsturen van de code niet de bedoeling.
Hoi Amelia1,
Het is niet toegestaan om het ticket als screenshot te laten zien. Het ticket moet uitgeprint of in de app geladen worden. Je zou de e-mail met het ticket naar je vriend door kunnen sturen. Hij kan deze dan in de app laden.
Een e-ticket moet tegenwoordig weer verplicht in de app geladen worden of op A4 formaat uitgeprint worden.
Sinds november 2018 was dat niet meer nodig (een screenshot of pdf tonen was voldoende) maar wegens fraude is dat dus teruggedraaid.
Overigens kan ik vanuit de NS app gewoon een screenshot maken, in tegenstelling tot de meeste bankieren-apps die dat blokkeren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.