beantwoord

Railrunners bestellen voor school

  • 8 April 2022
  • 7 reacties
  • 1654 Bekeken

Ik wil voor een aantal klassen van onze school railrunners bestellen. Nu heb ik niet voor alle kinderen een chipkaart, en via de automaat zijn kaarten duurder en moet ik alles eerst voorschieten. Is het mogelijk dat je een x-aantal kaarten besteld op rekening? Ik kan dit nergens op de site vinden. 

icon

Beste antwoord door Tochjo 8 April 2022, 06:49

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3

NS biedt wel de mogelijkheid om grote aantallen treinkaartjes op factuur af te nemen, maar dan gaat het om minimaal 200 stuks. Dat is wellicht wat te veel voor uw situatie.

Ik zie niet echt een simpele oplossing voor uw probleem. De servicebalie is wellicht de snelste optie; bij een automaat kunt u er per keer maximaal vier tegelijk kopen, volgens mij, en bij een servicebalie zal dat maximum er niet zijn. Maar dan blijft u een euro extra betalen per kaartje, en moet u de kosten alsnog voorschieten.

Reputatie 7
Badge +1

EN er zijn nog maar zo weinig van die balies open, dat veel mensen, ook al zitten ze blijkbaar wel dichtbij een station, toch nog een flinke reis moeten maken om daar te komen. Zo is bvb Almere al weken dicht-onduidelijk of dat nog heropent.

Verhuizen naar Belgie is de beste oplossing-daar worden continu hele wagons afgezonderd voor scouting/wolfjes/schoolgroepen.

Reputatie 7
Badge +3

Railrunners zijn ook als e-ticket te koop voor €2,50

Ik wil voor een aantal klassen van onze school railrunners bestellen. Nu heb ik niet voor alle kinderen een chipkaart, en via de automaat zijn kaarten duurder en moet ik alles eerst voorschieten. Is het mogelijk dat je een x-aantal kaarten besteld op rekening? Ik kan dit nergens op de site vinden. 

Als u met een aantal klassen tegelijk op reis gaat is het misschien wel verstandig dat tevoren te melden. Niet voor alle treinen zijn dagelijks 200 lege zitplaatsen gepland.

Dank voor alle reacties! Ik ga ook eens contact zoeken met de klantenservice

EN er zijn nog maar zo weinig van die balies open, dat veel mensen, ook al zitten ze blijkbaar wel dichtbij een station, toch nog een flinke reis moeten maken om daar te komen. Zo is bvb Almere al weken dicht-onduidelijk of dat nog heropent.

Verhuizen naar Belgie is de beste oplossing-daar worden continu hele wagons afgezonderd voor scouting/wolfjes/schoolgroepen.

Ik heb het gevraagd op Rotterdam Centraal, maar dan zit ik inderdaad met de extra kosten

Reputatie 4

Ik heb het gevraagd op Rotterdam Centraal, maar dan zit ik inderdaad met de extra kosten

Papieren tickets zijn leuker voor de kinderen, maar zorgen voor extra kosten. Zou u niet via de website van NS een hele hoop Railrunners kunnen kopen? Dan krijgt u e-tickets, die u kunt printen. Dat kost ook geld, maar wel minder dan €1.- per ticket, schat ik zo!

Kaarten bestellen op rekening kent NS niet, waarschijnlijk vanwege de fraudegevoeligheid. Wat u dan beter kunt doen is eerst geld ontvangen en daarna de tickets bestellen. 

Reageer