I forgot to check in at Schiphol on 30 March around 22:30, the check out station is Weesp. I was charged for 12 euro. I made a declaration online, it showed that I will get 6.1 euro back, which means I paid this trip for 5.9 euro. This is not correct because I have flex dal voordel, so it should be 40% of 5.9, which is 3.54 euro. Therefore the refund should be 8.46 instead of 6.1 euro. Please let me if my calculation is correct. If so, would NS refund the rest? Thank you!
Bladzijde 1 / 1
Hi Emily19 and welcome to the NS Community!
Your calculation is correct. Please contact our customer service so they can correct this for you!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.