beantwoord

Refund of uitstellen losse kaartjes uit automaat

  • 28 October 2022
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Hallo allemaal

Een vriend van mij is hier uit Nieuw Zeeland en wilde vandaag ons bezoeken. Hij had een kaart uit de automaat gekocht maar na een tijdje wachten achter gekomen dat er geen treinen rijden tot 30 okt (geen Engelse mededeling helaas). Het reis met de bus duurt te lang en dat red hij niet. Kan hij een refund krijgen en/of dit kaartje na 30 okt kunnen gebruiken? Hij heeft niet ingecheckt met zijn kaart.

Met vriendelijk groeten 

Sara 

 

icon

Beste antwoord door Momo 28 October 2022, 10:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als er niet met het kaartje is ingecheckt kan hij het geld wat hij er voor betaald heeft terugkrijgen en een nieuw kaartje kopen. Even (nou ja even, het is meestal nogal druk) contact opnemen met de klantenservice of naar een NS serviceloket gaan. In Voorschoten is er geen loket, op Leiden Centraal wel.

Hij kan het kaartje in ieder geval niet op een andere dag gebruiken, het is echt alleen geldig op de datum die er op vermeld staat.

Dankjewel

Reageer