Skip to main content
beantwoord

reis Haarlem - Heerhugowaard via Adam Sloterdijk op de ene side staat de kosten 13,40 en op de andere side staat dat de ksten zijn €9,40 Ik wil graag weten wat de werkelijke kosten zijn

reis Heerhugowaard -Haarlem via Adam Sloterdijk kosten zijn €9,40

reis Haarlem - Heerhugowaard via Adam Sloterdijk kosten zijn € 13,40

Dit is misleidend ik zou graag de te veel betaalde kosten terug willen hebben

Beste antwoord door Henkpeetersen

Waarschijnlijk bent u op Sloterdijk door de poortjes gegaan om over te stappen van de trein van Heerhugowaard in de richting van Haarlem. U had via de poortvrije route moeten lopen (via het perron boven), Zie o.a. dit topic maar er zijn er wel meer.

Bekijk origineel

6 reacties

• Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 21 oktober 2023

zie hierboven mijn vraag

• Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 21 oktober 2023

ik wil graag een antwoord op mijn vraag

• Auteur
  • Sprinter
  • 3 reacties
  • 21 oktober 2023
  •  

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4053 reacties
  • 21 oktober 2023

Ik vermoed dat bij de overstap in Sloterdijk iets mis gegaan is. U kunt het beste de klantenservice benaderen hiervoor.

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13466 reacties
  • 21 oktober 2023

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen hier niet in jouw reisgegevens kijken en niets terugbetalen. Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • 3733 reacties
  • Antwoord
  • 21 oktober 2023

Waarschijnlijk bent u op Sloterdijk door de poortjes gegaan om over te stappen van de trein van Heerhugowaard in de richting van Haarlem. U had via de poortvrije route moeten lopen (via het perron boven), Zie o.a. dit topic maar er zijn er wel meer.

https://community.ns.nl/op-het-station-17/overstappen-op-amsterdam-sloterdijk-57055

Reageer