Skip to main content
Antwoord

reis niet te zien in app

  • April 17, 2022
  • 2 reacties
  • 252 Bekeken

Hey beste ns ik heb net een trein kaartje gekocht in de ns app maar ik kan hem niet zien in mijn geplande reizen wel betaald hoe kan ik zorgen dat ik hem wel zie ?

Vriendelijke groet 

Wouter wegh

Beste antwoord door OV Fan Koen

Beste Wouter076,

U kunt uw tickets inzien in de NS app op deze manier:

Open de app → Ga naar Meer → dan naar Mijn Tickets. Het kan ook zijn dat u nog niet uw ticket heeft opgehaald. Dat kan door: Naar uw mail te gaan → de mail met de bevestiging van uw ticket te zoeken → daar de optie NS app aan te klikken → uw ticket word ingeladen. 

 

Ik hoop dat u nu uw ticket kunt vinden, als u het niet kan vinden hoor ik dat graag!

 

2 reacties

OV Fan Koen
  • Intercity
  • Antwoord
  • April 17, 2022

Beste Wouter076,

U kunt uw tickets inzien in de NS app op deze manier:

Open de app → Ga naar Meer → dan naar Mijn Tickets. Het kan ook zijn dat u nog niet uw ticket heeft opgehaald. Dat kan door: Naar uw mail te gaan → de mail met de bevestiging van uw ticket te zoeken → daar de optie NS app aan te klikken → uw ticket word ingeladen. 

 

Ik hoop dat u nu uw ticket kunt vinden, als u het niet kan vinden hoor ik dat graag!

 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • April 17, 2022

Als het goed is heb je inmiddels een mail gehad met een link naar de tickets. Wanneer je het kaartje in de app zet, kun je deze vinden onder Mijn Tickets. Staat het kaartje er niet in neem dan telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact op met de klantenservice.