Hey beste ns ik heb net een trein kaartje gekocht in de ns app maar ik kan hem niet zien in mijn geplande reizen wel betaald hoe kan ik zorgen dat ik hem wel zie ?
Vriendelijke groet
Wouter wegh
Hey beste ns ik heb net een trein kaartje gekocht in de ns app maar ik kan hem niet zien in mijn geplande reizen wel betaald hoe kan ik zorgen dat ik hem wel zie ?
Vriendelijke groet
Wouter wegh
Beste Wouter076,
U kunt uw tickets inzien in de NS app op deze manier:
Open de app → Ga naar Meer → dan naar Mijn Tickets. Het kan ook zijn dat u nog niet uw ticket heeft opgehaald. Dat kan door: Naar uw mail te gaan → de mail met de bevestiging van uw ticket te zoeken → daar de optie NS app aan te klikken → uw ticket word ingeladen.
Ik hoop dat u nu uw ticket kunt vinden, als u het niet kan vinden hoor ik dat graag!
Als het goed is heb je inmiddels een mail gehad met een link naar de tickets. Wanneer je het kaartje in de app zet, kun je deze vinden onder Mijn Tickets. Staat het kaartje er niet in neem dan telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact op met de klantenservice.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.