Reisticket voor een speciale prijs

  • 17 February 2024
  • 8 reacties
  • 1306 Bekeken

Reisticket voor een speciale prijs, is dit bedrog , dit wordt op Facebook aangeboden!


8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Op de NS site zijn de meeste mogelijkheden wel te vinden. Soms zijn er afwijkende aanbiedingen via acties voor diverse groepen. Ik zit niet op Facebook en ken dus het aanbod of vermeende aanbod ook niet. Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook niet.

Reputatie 7
Badge

@Jazzyboy wat houdt die aanbieding precies in? 

Deze advertentie. Als je doorklikt krijg je eerst de mededeling dat het een verloting is en vervolgens 'win’ je en mag je drie euro overmaken… Zo nep als het maar zijn kan, de paar positieve reacties zijn ook steeds hetzelfde.

Badge +3

Hi @Jelga 

Oww.. trap daar niet in inderdaad!

Je maakt (na vragen invullen) wat geld over en krijgt vervolgens… gegarandeerd niets!

Koop liever gewoon een Staatslot, met grotere winkans 🤣

https://www.fraudehelpdesk.nl

Ik ben hier helaas (via Facebook) ook ingetrapt. Nu wordt het aangeboden op Instagram. NIET OP INGAAN!!!

Reputatie 7
Badge

Kijk even waar die link heen gaat voor je erop klikt. Dat is vast niet ns.nl en met zoiets simpels hous je het gros van deze vorm van oplichting al tegen.

Ik ben hier helaas (via Facebook) ook ingetrapt. Nu wordt het aangeboden op Instagram. NIET OP INGAAN!!!

Voor €3 een jaar lang onbeperkt reizen en u gelooft dat?

Badge +3

Tja nogmaals https://www.fraudehelpdesk.nl/fraude/ik-heb-een-loterij-gewonnen

U krijgt een e-mail of sms/whatsapp waarin staat dat u een prijs/cadeaubon of loterij gewonnen heeft. Vaak lijkt de mail/het bericht van een groot bedrijf te komen, zoals Albert Heijn, Ikea of de NS. In werkelijkheid hebben deze bedrijven niets met het bericht te maken, maar worden deze ‘valse winacties’ door oplichters verstuurd. Zij proberen zo uw persoonsgegevens te krijgen of u een abonnement te laten afsluiten, zonder dat u dit doorheeft.

Reageer