beantwoord

rekening

  • 24 August 2022
  • 7 reacties
  • 130 Bekeken

27 juli samenreiskorting ingesteld, helaas is dit niet verwerkt.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 24 August 2022, 12:49

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi NettyGer,

Hoe is dit precies ingesteld? De persoon die een abonnement heeft, hoeft zelf niks te doen. Degene die met de abonnementhouder meereist, moet Samenreiskorting activeren. Hoe dat moet, hangt van een aantal factoren af en wordt op deze pagina uitgelegd.

Reputatie 7
Badge +4

Stond er samenreiskorting op de kaart van de samenreiziger?

Was er ingecheckt in de daluren? Was het de goede dag, dus voor 27 juli?

Samenreiskorting moet per rit geactiveerd worden, desnoods voor twee keer en is dus niet voor een hele dag, maar per rit.

 

27 juli samenreiskorting geactiveerd, mijn reisgenoot heeft abonnement 

Hoe laat heb je die dag ingecheckt, NettyGer?

12.30 ingecheckt (dit is ongeveer)

Nog steeds geen antwoord gehad

Als je om 12:30 hebt ingecheckt en de Samenreiskorting stond juist aan, dan is er inderdaad iets fout gegaan. Neem vooral contact op met de Klantenservice, zodat ze met je mee kunnen kijken.

Reageer