Skip to main content
Antwoord

rekening

  • August 24, 2022
  • 7 reacties
  • 131 Bekeken

27 juli samenreiskorting ingesteld, helaas is dit niet verwerkt.

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi NettyGer,

Hoe is dit precies ingesteld? De persoon die een abonnement heeft, hoeft zelf niks te doen. Degene die met de abonnementhouder meereist, moet Samenreiskorting activeren. Hoe dat moet, hangt van een aantal factoren af en wordt op deze pagina uitgelegd.

7 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • August 24, 2022

Hoi NettyGer,

Hoe is dit precies ingesteld? De persoon die een abonnement heeft, hoeft zelf niks te doen. Degene die met de abonnementhouder meereist, moet Samenreiskorting activeren. Hoe dat moet, hangt van een aantal factoren af en wordt op deze pagina uitgelegd.


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • August 24, 2022

Stond er samenreiskorting op de kaart van de samenreiziger?

Was er ingecheckt in de daluren? Was het de goede dag, dus voor 27 juli?

Samenreiskorting moet per rit geactiveerd worden, desnoods voor twee keer en is dus niet voor een hele dag, maar per rit.

 


  • Auteur
  • Sprinter
  • August 24, 2022

27 juli samenreiskorting geactiveerd, mijn reisgenoot heeft abonnement 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • August 24, 2022

Hoe laat heb je die dag ingecheckt, NettyGer?


  • Auteur
  • Sprinter
  • August 26, 2022

12.30 ingecheckt (dit is ongeveer)


  • Auteur
  • Sprinter
  • September 5, 2022

Nog steeds geen antwoord gehad


Aurora NS
Moderator
  • Oud moderator
  • September 6, 2022

Als je om 12:30 hebt ingecheckt en de Samenreiskorting stond juist aan, dan is er inderdaad iets fout gegaan. Neem vooral contact op met de Klantenservice, zodat ze met je mee kunnen kijken.