Op vrijdag 28/7 bestel ik een groepsticket daluren (67081182) voor 3 personen van Goes naar Amsterdam (=34€). Na betaling bemerk ik dat ik de verkeerde datum invulde, gezien we de reis willen maken op 29/7. Ik neem onmiddellijk telefonisch contact op. De telefoniste antwoordt dat ik eerst de juiste tickets moet bestellen (=67082747 & voor terugreis 67033069), en daarna terug moet bellen om de teruggave van het bedrag te ontvangen. Volgen dan enkele telefoontjes met veel wachten en geen antwoorden. Bij het laatste telefoontje vraagt men mij naar mijn rekeningnummer om zo het bedrag van 34€ terug te storten. Doe ik. Maar verder blijft alles zonder gevolg en heb ik geen terugbetaling gekregen.
Vragen: 1. Kan het bedrag van 34€ nog teruggestort worden op het opgegeven rekeningnummer?
2. Indien neen? Waarom had NS dan mijn rekening- en bankgegevens nodig?
Tijdens onze reis van Goes naar Amsterdam nam ik ook op 29/7 contact op met de treinbegeleidster. Zij raadde mij aan deze mail te sturen.
Hopelijk ontvang ik nu van jullie een positief antwoord.