beantwoord

Restitutie e-ticket

  • 1 August 2023
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Op vrijdag 28/7 bestel ik een groepsticket daluren (67081182) voor 3 personen van Goes naar Amsterdam (=34€).  Na betaling bemerk ik dat ik de verkeerde datum invulde, gezien we de reis willen maken op 29/7.  Ik neem onmiddellijk telefonisch contact op.  De telefoniste antwoordt dat ik eerst de juiste tickets moet bestellen (=67082747 & voor terugreis 67033069), en daarna terug moet bellen om de teruggave van het bedrag te ontvangen.  Volgen dan enkele telefoontjes met veel wachten en geen antwoorden.  Bij het laatste telefoontje vraagt men mij naar mijn rekeningnummer om zo het bedrag van 34€ terug te storten.  Doe ik.  Maar verder blijft alles zonder gevolg en heb ik geen terugbetaling gekregen. 

Vragen:  1. Kan het bedrag van 34€ nog teruggestort worden op het opgegeven rekeningnummer?

2. Indien neen?   Waarom had NS dan mijn rekening- en bankgegevens nodig? 

 

Tijdens onze reis van Goes naar Amsterdam nam ik ook op 29/7 contact op met de treinbegeleidster.   Zij raadde mij aan deze mail te sturen.  

 

Hopelijk ontvang ik nu van jullie een positief antwoord.  

icon

Beste antwoord door Rory NS 1 August 2023, 10:36

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Etienne43 en welkom bij de NS Community!

Als de toezegging is gedaan dat je restitutie krijgt, kan het doorgaans tot 30 dagen duren voordat je deze op je bankrekening krijgt gestort. Mocht het langer duren, dan wil ik je adviseren om tóch nogmaals contact op te nemen met de Klantenservice. Daar kan dan bekeken worden wat er fout is gegaan met de betaling.

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity en geen mailadres van NS. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens. Fijn dat je dat geld terug krijgt, volgens de voorwaarden hoeft NS dat niet te doen. Terugbetalingen kunnen een aantal weken duren.

Reageer