ik heb op 18 oktober een e-ticket geboekt. De betaling via Ideal leek te zijn mislukt (en de mail met link naar het ticket bleef uit) en daarom heb ik nogmaals het ticket geboekt, wederom gebruikmakend van Ideal, maar dan met een andere bank. Kort daarna kreeg ik toch 2 mails binnen, beiden met een link naar een ticket. Ik heb er slechts 1 gebruikt. De andere link heb ik niet geopend. Is het mogelijk om restitutie aan te vragen voor dit ongebruikte ticket waarvan de link dus ook niet geopend was?
Bladzijde 1 / 1
Ja, zeker als u nu twee identieke e-tickets hebt gekocht.
U moet hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houd bij online contact rekening met een reactietijd van enkele dagen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.