beantwoord

retour

  • 7 February 2024
  • 8 reacties
  • 160 Bekeken

Hallo

Ik heb een retour groepstickets besteld en betaald. Echter staat bij mijn tickets alleen de enkele reis. Maar heb wel voor retour betaald.

Enkele kost 38 euro en retour 76 euro

Ik heb dus 76 euro betaald 

Waar vind ik mijn retour tickets terug 

Groetjes Manuela 

icon

Beste antwoord door Thom 7 February 2024, 11:53

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge

U heeft dus twee groepstickets gekocht maar er één ontvangen? Dat is niet best. Of staan ze op één ticket? 

Reputatie 7
Badge +4

Een ticket voor een groep is altijd enkele reis. Voor een retour heeft u twee groepstickets nodig. Vroeger kon dit wel, nu niet meer.

 

Bij een groepsticket staan er een aantal kaarten onder elkaar. Soms helpt wat verder naar beneden scrollen. Er kan bij de tweede bestelling ook wat mis zijn gegaan. Wij kunnen dit niet voor u inzien, voor ons is het een gok. Ik zou even contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155.

Reputatie 7
Badge

@Manuela76 geeft aan dat ze er twee heeft gekocht.

Reputatie 7
Badge +4

Daarom gaf ik ook aan dat de tweede bestelling wel eens mis gegaan kon zijn. Klantenservice moet dit oplossen.

U heeft dus twee groepstickets gekocht maar er één ontvangen? Dat is niet best. Of staan ze op één ticket? 

Nee staat op ticket enkele reis maar kan dus retour nergens vinden

Een ticket voor een groep is altijd enkele reis. Voor een retour heeft u twee groepstickets nodig. Vroeger kon dit wel, nu niet meer.

 

Bij een groepsticket staan er een aantal kaarten onder elkaar. Soms helpt wat verder naar beneden scrollen. Er kan bij de tweede bestelling ook wat mis zijn gegaan. Wij kunnen dit niet voor u inzien, voor ons is het een gok. Ik zou even contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155.

Daar ben ik het dan niet mee eens. Want je kunt retour aanklikken wat ik ook gedaan hebt en er staat dat je 2 tickets per persoon krijgt. Als dat zo is moeten ze dat niet erbij zetten en duidelijker maken.

Reputatie 7
Badge +3

Een retour is inderdaad gewoon één bestelling, waarbij je twee tickets per persoon hoort te krijgen. Als dat niet goed gaat, blijft het advies om contact op te nemen met de klanteNService.

Badge +3

Bij een Groepsticket Retour krijg je inderdaad twee tickets, eentje voor de heenreis en eentje voor de terugreis.

In de bevestigingsmail zullen waarschijnlijk twee knoppen staan ‘Haal mijn tickets op’.

Reageer