beantwoord

Retourkaartje Abcoude-A'dam RAI-A'dam CS

  • 11 April 2022
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Hallo allen,

 

Ik heb een vraag over een retourticket: komend weekend wil ik met mijn zoon naar een voorstelling in de RAI in Amsterdam vanuit Abcoude. Nu willen we eerst nog even naar CS om rond te struinen en wat te eten.

Kan ik met een retourticket Abcoude - A’dam CS op de terugweg een tussenstop maken op station RAI? Dit ligt namelijk niet ‘direct’ op de route als je de routeplanner invult (overstap in Duivendrecht). Heen willen we dus Abcoude - A’dam CS en terug A’dam CS - A’dam RAI - Abcoude. Mag dit?

 

Bedankt voor de info!

icon

Beste antwoord door Thom 11 April 2022, 10:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

U moet zich aan de reisplanner houden en de terugreis gaat helaas niet via Rai. Het mag dus niet, maar met de metro, op eigen kosten, bent u er snel. Amsterdam -Abcoude gaat niet via Rai. Met een chipkaart is het allemaal eenvoudig te doen. Mogelijk heeft u iets aan de aanbieding van Dalvoordeel voor €2,50 per maand. De kaart is dan gratis en u krijgt nog 40 procent korting op uw reis ook.

https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/2

 

Als uw zoon onder de twaalf is, kost een Railrunner €2,50, dat is heel praktisch bij deze reis, het is feitelijk een dagkaart kind.

Reageer