samen reis korting werkt niet krijg melding om technische reden kan samenreis korting niet aangevraagd wo
Goedemiddag Wilma van der schaaf. Welkom bij de NS Community.
Op welk moment in het proces krijg je deze melding precies? Er is zo ver ik weet geen lopende storing v.w.b. Samenreiskorting.
Samenreiskorting gaat anders vanwege het vele misbruik ervan door mensen die wel de korting namen maar niet echt samenreisden. Samenreiskorting kan nu alleen nog als er daadwerkelijk wordt samengereisd.
Mogelijk heeft u hier iets aan als u nog niet op de hoogte van de gewijzigde situatie bent.
De foutmelding is wat algemeen en vaag, en klopt mogelijk maar ten dele. Vaak is het een vorm van moderne communicatie.
https://www.ns.nl/klantenservice/samenreiskorting/samenreiskorting.html
Dit zal een tijdelijke storing in de NS app geweest zijn, gebeurt wel vaker.
Op dit moment kan ik op een kaart met Flex Basis gewoon Samenreiskorting aanzetten zoals altijd, daar is tot 22 april geen code voor nodig.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.