Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb afgelopen Vrijdag, 10-12, voor mijn vriend een Ticket geboekt via mijn Ns App, van Leeuwarden - Schiphol Airport. Dit echter voor Zaterdag 11-12. Dit had voor Vrijdag, 10-12 moeten zijn. Hij reisde de 10e met mij mee naar Schiphol vanaf Leeuwarden.

Ik heb toen nogmaals een Ticket gekocht voor de juiste datum, aangezien we de trein moesten halen.

Het Ticket voor Zaterdag 11-12 heb ik dus verkeerd aangekocht.

 

Kan ik hier van de 16.44,- (Enkele Reis Incl. 40 % Korting) terug krijgen?

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Annemay Bouw

Eenmaal gedownload krijg je geen geld meer terug. 


Kan ik hier van de 16.44,- (Enkele Reis Incl. 40 % Korting) terug krijgen?

Nee, want het valt niet te controleren of het ticket wel/niet gebruikt is. 


Het is 12/12 en je vraagt geld terug voor een ticket geldig op 11/12 gekocht op 10/12? In de haast en niet voor betaling naar de datum gekeken en zonder te lezen de voorwaarden aangevinkt. Voorwaarden waarin staat dat wijziging en restitutie niet mogelijk is.


Reageer