Skip to main content
Antwoord

samenreiskorting

  • February 21, 2024
  • 12 reacties
  • 1419 Bekeken

Je ben niet de kaarthouder

Alleen de kaarthouder kan Samenreiskorting geven.

 

Hoe kan dit? Ik ben de kaarthouder!

Beste antwoord door Lorena NS

Hey Great

Als je deze melding ook hebt in je Mijn NS-account op de website, raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Het kan zijn dat jouw Mijn NS-account niet goed gekoppeld is aan jouw abonnement.

12 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • February 21, 2024

Helaas, de ict bij NS stamt nog ergens uit de jaren 80.. ik zie dit soort berichten inmiddels tientallen malen. Bedrijf moet echt zijn zaken op orde brengen.


Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 21, 2024

Hey Great

Als je deze melding ook hebt in je Mijn NS-account op de website, raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Het kan zijn dat jouw Mijn NS-account niet goed gekoppeld is aan jouw abonnement.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • February 21, 2024

Als je deze melding ook hebt in je Mijn NS-account op de website, raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Het kan zijn dat jouw Mijn NS-account niet goed gekoppeld is aan jouw abonnement.

Vergeefse moeite, want via de Mijn NS website lukt het prima (inclusief facturen inzien e.d.) dus met die koppeling is niets mis!

De NS app -met zelfde Mijn NS login- kent mijn kaart(en) en abonnement(en) ook gewoon.

Een kaart met Flex Basis geeft dan (logisch) de melding dat je geen Samenreiskorting kunt verlenen.
Een kaart met Flex Dal Voordeel gaat ‘Studentenreisproduct checken’ en zegt dat ik niet de kaarthouder ben.


  • Op het juiste spoor
  • April 17, 2024

Wat een kutbedrijf is die NS. Ik ben al drie dagen aan het bellen met de Klantenservice en de enige oplossing die ze kunnen bieden is het sturen van een link voor het aanmaken van een nieuw account. Dit werkt helaas nog steeds niet.

Het allerergste is dat er in de foutmelding die ik steeds op de website en in de app krijg, nl. “Je ben niet de kaarthouder” OVERDUIDELIJK een Nederlandse spelfout staat. Helaas zijn de medewerkers van de klantenservice die ik aan de lijn heb gehad, niet in staat om dit tot hun hersens door te laten dringen.

Ook is het niet mogelijk om een leidinggevende te spreken te krijgen, want dit is een probleem dat m.i. niet door een klantenservicemedewerker kan worden opgelost. Wellicht kan iemand een spellingscontrole uitvoeren alvorens de website online te plaatsen.


Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • April 17, 2024

Hoi AlieBal en welkom bij de NS Community!

Ik heb je melding over de spelling doorgezet naar de juiste afdeling. Jammer om te lezen dat niemand dit eerder voor je heeft kunnen doorgeven. Ik zou ook graag met je mee willen kijken naar het Mijn NS-account. Zou je mij daarvoor een privéberichtje willen sturen?


  • Op het juiste spoor
  • April 17, 2024

Ik ben kaarthouder maar krijg in mijn NS de melding "Je bent niet de kaarthouder. Alleen de kaarthouder kan samenreiskorting geven”

Hoe lossen we dit op ???

 


Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • April 17, 2024

Hi Derp! In dit geval is jouw Mijn NS-account niet goed gekoppeld aan jouw abonnement. Onze klantenservice kan dit voor je oplossen.


  • Sprinter
  • May 30, 2024

30 mei 2024, er wordt nog steeds gemeld ‘je ben niet de kaarthouder’. Terwijl er door de kaarthouder is ingelogd op de NS-app en daarbij door de app het kaartnummer wordt getoond.

Als het alleen al maanden moet duren om een irritant taalfoutje te verbeteren….


Sascha NS
Moderator
  • Moderator
  • May 30, 2024

Goedemorgen bobp.

Bedankt voor de attentie, ik zet het door naar de afdeling die verantwoordelijk is voor de inhoud van de website.
V.w.b. het issue met het account kan ik je aanbevelen om contact te leggen met de klanteNService. Zij zullen controleren of de koppeling(en) wel correct in het systeem staan.


  • Op het juiste spoor
  • September 25, 2024

Het lukt mij niet om een medepassagier mee te laten reizen op mijn 65plus voordeel kaart. Geen idee hoe dit moet. Be daarvoor naar een groot station geweest maar men kon mij niet helpen; wel dat er veel misbruik van werd gemaakt dat dit niet meer via loket kon. Graag nauwkeurige uitleg



MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • September 25, 2024

Het lukt mij niet om een medepassagier mee te laten reizen op mijn 65plus voordeel kaart. Geen idee hoe dit moet. Be daarvoor naar een groot station geweest maar men kon mij niet helpen; wel dat er veel misbruik van werd gemaakt dat dit niet meer via loket kon. Graag nauwkeurige uitleg

Wat is een 65+ voordeelkaart? Dat lijkt mij geen NS abonnement.