Op vrijdag 28 oktober heb ik thuis, via mijn NS samenreiskorting geactiveerd, ik kreeg een mail ter bevestiging. Bij het in- en uitloggen op het station zie ik dat er geen korting is berekend.
Ik ben onderweg geweest in de daluren en was samen met mijn dochter die een NS abonnement heeft.
Hoe kan dit worden opgelost?
Antwoord
samenreiskorting geactiveerd, geen 40% korting gekregen
Beste antwoord door Robert B
Als je via Mijn NS Samenreiskorting kan activeren heb je (per definitie) NS Flex, dus zou er voor die dag gewoon korting berekend moeten worden bij elke incheck of overstap in de daluren.
Details staan in de bevestgingsmail ‘geldig tot 04:00 op 29 oktober’.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.