Omdat ik het niet duidelijk vond of ik M.G.J.J. van Dijk moest invullen of de naam van degene die met me mee zou reizen, heb ik bij het aanvragen van samenreiskosrting mijn eigen naam ingevuld. Maar ik ben de abonnementhouder en nu heb ik een samenreiskaartje dat ik met mezelf mee mag treinen. Ik wil dat mijn vriendin met mij met korting mee mag. Hoe annuleer ik het bestelde en betaalde kaartje en kan ik dan een nieuwe aanvraag indienen zodat zij zondag met mij mee kan.
Hoi M.G.J.J.VANDIJK,
In principe kun je e-tickets niet wijzigen of annuleren. Je kunt een poging wagen bij de klanteNService. Wellicht zijn ze coulant als ze zien dat de naam op het ticket dezelfde is als van de abonnementhouder.
Je kunt altijd de conducteur voor vertrek even vriendelijk vragen of het een probleem is
Je kunt altijd de conducteur voor vertrek even vriendelijk vragen of het een probleem is
Waarom denk je dat je bij een persoonlijk ticket een ID bij je moet hebben?
Dat moet inderdaad. Maar als er al controle is, wordt er weinig naar gevraagd weet ik uit persoonlijke ervaring. Dit is ook weer een formele maar natuurlijk logische regel, die niet consequent nageleefd wordt.
Beste is gewoon de klantenservice hiervoor bellen en hopen op coulance. Het is immers logisch dat je als abonnementhouder nooit met jezelf mee kan reizen op een e-ticket.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.