Skip to main content

Via NS alert kreeg ik het aanbod voor vergoeding van het vergeten in- of uit te stappen. Ik heb de meegeleverde link al vier weken lang meermalen per week proberen te volgen, maar dan krijg ik steevast de melding dat er een technisch probleem is en dat ik het later opnieuw moet proberen. Ik kom er helaas niet uit.. Weet iemand meer?

 

Goedemorgen RonaldHM en welkom bij de NS Community!

Vervelend om te lezen dat je zo lang al een probleem hebt met het indienen hiervan. We hebben hier geen algemene storing van bekend, dus ik vrees dat er dan specifiek iets mis zou moeten zijn met jouw account, of iets lokaals.

Het beste wat ik kan adviseren is om hiervoor contact op te nemen met onze Klantenservice. Deze is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Ik moet wel aangeven dat het momenteel overal ontzettend druk is, vanwege de storing van afgelopen zondag.


Reageer