Skip to main content

Slechte app.


Hoe komt het toch dat het de appbouwer(s) bij de NS al jarenlang niet lukt om een betrouwbare en stabiele app te bouwen? De “vernieuwde app” zou meer moeten kunnen, stabieler moeten zijn, betrouwbaarder moeten zijn dan de “oude app”. Het enige dat daarvan gelukt is, is dat de huidige app meer kan dan de oude. Steeds maar weer geldt bij elke gewijzigde versie het principe van “een stap vooruit en minstens een stap achteruit”.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 12 april 2025

En wat is er dan precies mis mee? Onderbouwde feedback is de beste feedback.


  • 12 april 2025

Fout op fout, bij herhaling op herhaling. In willekeurige volgorde een aantal fouten dat steeds terugkomt, ook nadat een deel daarvan tijdelijk is gerepareerd.

Nu: 1. Reishistorie is meestal niet te verwijderen (sinds maart 2025). Regelmatig: 2. Reishistorie is niet op te vragen. 3. Ingeschakelde meldingen werken niet. 4. Onmogelijk om meldingen in te schakelen. 5 “Laden mislukt. Probeer opnieuw”. 6. Geen reisadviezen beschikbaar. 7. “Doorklikken” op onderwegstation voor v- of a-tijden van treinen werkt soms wel, soms niet. 8. Geen vertrek- of aankomsttijden in gekozen stationsinfo of geen treininfo.

Android-app versie 8.18.2.

Overigens: cache verwijderen e/o app (dagelijks) opnieuw installeren leveren maar tijdelijk (minder dan een dag) verbetering op.


Reageer