Slechte informatie Webcare


Reputatie 7
Badge +1

Helaas is de Webcare ook vandaag totaal niet op orde.

 

Al tegengekomen:

 

Fiets meenemen mogelijk vandaag: Webcare ja dat kan.

Kluizen Amsterdam CS geopend: Webcare ja die zijn gewoon geopend

En Volgens SO is het studentenreisproduct een product van OV-chipkaart.

 

Kaartjes online licht er vanwege de drukte natuurlijk ook weer uit, gevolg is ongetwijfeld dat velen zwart gaan reizen. Dit was vorig jaar ook al zo. Bedrijf holt steeds verder achteruit. 


18 reacties

Als je met Koningsdag je fiets wil gaan meenemen in de trein is er iets mis met je gezond verstand.

Reputatie 7
Badge +3

Andere jaren mocht je wel een fiets meenenem en nog wel de hele dag ook want feestdag. Of het handig was is een ander ding. Als de trein te vol was kon je gewoon geweigerd worden door de HC. Maar als je een rustig tijdstip uitkoos en er geen bezwaar tegen had om als de trein toch te vol was te wachten op een volgende trein kon het. Maar ja, toen was er geen personeelstekort waardoor er minder en kortere treinen reden. 

Wat is er dan verkeerd aan de opmerkingen van Webcare ??

 

Badge +3

Op deze pagina staat dat de bagagekluizen in Amsterdam Centraal vandaag gesloten zijn en dat de fiets vandaag niet mee mag.

Reputatie 7
Badge

Is vraag me af of TS wel helemaal goed bij zijn hoofd is eerlijk gezegd. 

En wat was dat voor raars op mijn pb trouwens??? Waar was dat goed voor eigenlijk @Henkpeetersen

Reputatie 7
Badge +1

Op deze pagina staat dat de bagagekluizen in Amsterdam Centraal vandaag gesloten zijn en dat de fiets vandaag niet mee mag.

Dit dus en Trein-Dario ik heb ze allemaal nog op een rijtje hoor..

Op deze pagina staat dat de bagagekluizen in Amsterdam Centraal vandaag gesloten zijn en dat de fiets vandaag niet mee mag.

Tja als je dan weer afwijkende dingen bedenkt als NS dan snap ik ook wel dat Webcare dat niet weet. Zoals gewoonlijk zal dit niet actief gecommuniceerd zijn binnen de NS waardoor de medewerkers dit niet weten.

Reputatie 7
Badge +3

Op deze pagina staat dat fietsen op feestdagen de hele dag mee mogen. Er staat geen uitzondering voor Koningsdag bij.

Op deze pagina staat dat fietsen op feestdagen de hele dag mee mogen. Er staat geen uitzondering voor Koningsdag bij.

Dat dus en van de week werd ook aangegeven dat de kluizen elders beschikbaar waren, dat maakt het dus allemaal erg verwarrend. Zeker als het dan weer afwijkt t.o.v. voorgaande jaren.

Reputatie 7
Badge +3

Op deze pagina staat dat fietsen op feestdagen de hele dag mee mogen. Er staat geen uitzondering voor Koningsdag bij.

Maar als je daar klikt op de link een fietskaartje te kopen staat er dat fietsen niet mee mogen op Koningsdag.

 

Reputatie 7
Badge +1

De communicatie binnen NS is dus net als andere jaren nog steeds voor veel verbetering vatbaar. Als de medewerkers het zelf dus al niet weten, hoe kan je dan van de klant verwachten dat hij het wel allemaal weet???

De communicatie binnen NS is dus net als andere jaren nog steeds voor veel verbetering vatbaar. Als de medewerkers het zelf dus al niet weten, hoe kan je dan van de klant verwachten dat hij het wel allemaal weet???

En door de gewenste efficiency slag van @Tamzin  zal dat ook niet verbeteren helaas.

Reputatie 7
Badge +1

De communicatie binnen NS is dus net als andere jaren nog steeds voor veel verbetering vatbaar. Als de medewerkers het zelf dus al niet weten, hoe kan je dan van de klant verwachten dat hij het wel allemaal weet???

En door de gewenste efficiency slag van @Tamzin  zal dat ook niet verbeteren helaas.

Dat ben ik niet geheel met je eens Jeroen want hoe meer werknemers hoe meer kans op ruis. Probleem is vooral dat dezelfde informatie op tig pagina's staat en als er dan iets wijzigt dan moet dat dus blijkbaar ook op tig pagina's aangepast worden. Zoals ik elders al aangaf is het vandaag dus ook gewoon mogelijk om in de automaat een fietskaartje voor vandaag te kopen. Dat zou natuurlijk vrij simpel moeten zijn om dat een dagje uit te zetten.  

Reputatie 7
Badge +3

Op deze pagina staat dat de bagagekluizen in Amsterdam Centraal vandaag gesloten zijn en dat de fiets vandaag niet mee mag.

Dankjewel voor de link. Jammer dat er in de app of op de hoofdpagina van NS website geen link naar die pagina staat. Gemiste kans. 

Reputatie 7
Badge +3

Op deze pagina staat dat fietsen op feestdagen de hele dag mee mogen. Er staat geen uitzondering voor Koningsdag bij.

Die pagina werd ook op twitter aangehaald als men vragen over fiets mee op koningsdag had. Maar om te weten of fiets mee mag, moet je dus eerst een kaartje online proberen te kopen.

Reputatie 7
Badge +1

Op deze pagina staat dat fietsen op feestdagen de hele dag mee mogen. Er staat geen uitzondering voor Koningsdag bij.

Die pagina werd ook op twitter aangehaald als men vragen over fiets mee op koningsdag had. Maar om te weten of fiets mee mag, moet je dus eerst een kaartje online proberen te kopen.

Het is nog maar de vraag of dat als vermelding juridisch gezien voldoende is. Bij tegenstrijdige voorwaarden geldt immers de uitleg die voor de klant het beste uitkomt. En NS stelt in zijn voorwaarden dat de website ook bij de voorwaarden hoort.

Badge +3

Als iemand niet weet (van tevoren geïnformeerd is) dat fietsen op Koningsdag niet mee mogen en gewoon een fietskaartje uit de automaat kan kopen…

Dan mag je gewoon mee met je fiets, lijkt me. Maar een HC heeft het laatste woord dus die mag je alsnog weigeren. Te druk (misschien nog niet op het station waar je wil instappen), probeer de volgende maar...

En daar sta je dan met je fiets(kaartje) 😅

Reputatie 7
Badge +1

Als iemand niet weet (van tevoren geïnformeerd is) dat fietsen op Koningsdag niet mee mogen en gewoon een fietskaartje uit de automaat kan kopen…

Dan mag je gewoon mee met je fiets, lijkt me.

Dat is zeker zo. Op de automaat moet het duidelijk zijn dat je kaartje niet geldt of de verkoop voor Koningsdag moet uitgezet zijn. Maar dat is dus allemaal niet zo.

Maar een HC heeft het laatste woord dus die mag je alsnog weigeren. Te druk (misschien nog niet op het station waar je wil instappen), probeer de volgende maar...

En daar sta je dan met je fiets(kaartje) 😅

Dan is er nog GTBV. Die hangt immers af van de reizigersvertraging.

Reageer