Spoor

  • 18 May 2022
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Diverse keren heb ik gevraagd om een papieren versie van SPOOR Magazine. Diverse keren is mij beloofd het magazine toe te sturen en diverse keren ontving ik post zónder het magazine. Ik heb erover gechat met de klantenservice maar het probleem blijft. In de brief stond wel dat het blad werd meegestuurd maar dat is dus niet zo. Wat gaat er fout? Ik zou dat echt graag willen weten.


3 reacties

Reputatie 6

Hey Lionne. Welkom bij de NS Community!

Helaas kunnen we hier niet je gegevens inzien en kan ik je dus ook niet vertellen wat hier precies is misgegaan. Ik raad je aan om alsnog contact op te zoeken met onze Klantenservice om te kijken wat er nu misgaat. Ik kan anders ook met je meekijken in een privé bericht als je dat fijner vindt.

Opnieuw met de klantenservice gebeld en nu heb ik het magazine binnen. Hartelijk bedankt! 

Reputatie 7
Badge +1

Allereerst: als ouwerwets papier wordt het nog maar 2x p.jr verstuurd-uit mijn losse geheugen is de laatste keer tenminste enkele maanden terug-anderen zullen dat wel beter weten.

Doe eerst je huiswerk: kijk op mijnNS wat er aangevinkt staat-een aantal klagers blijken het onbewust zelf te hebben uitgezet.

En ach: wat biedt dat blaadje nou eigenlijk-die tips staan elke maand ook in de ANWB-kampioen, die bonnetjes: is altijd 2 voor 1-er zijn 10tallen van dat soort sites waar je korting kan scoren.

Reageer