beantwoord

SPOOR niet digitaal maar per post

• 4 August 2021
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

• Sprinter
  • 4 reacties

Beste mensen,

Ik ontving het blad SPOOR enkele dagen geleden digitaal. Ik wil het graag per post ontvangen. Kan iemand mij zeggen hoe ik dit kan krijgen. SPOOR lezen op de telefoon is niet te doen. Ik heb geen laptop en geen tablet. Ik moet dan aan een buro op de computer SPOOR lezen. Niet erg aantrekkelijk wanneer je al de hele dag op de computer werkt.

Ik heb dit al eerder, maar zonder sukses geprobeerd. Ook vinkje in mijn gegevens aangezet. Helaas ontvang ik SPOOR nog steeds digitaal.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door MoDe 4 August 2021, 09:45

Niet alle edities van Spoor zijn op papier. Wat ik eerder begrepen heb is dat het nu om en om gaat: papieren editie, digitaal, papier etc.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Niet alle edities van Spoor zijn op papier. Wat ik eerder begrepen heb is dat het nu om en om gaat: papieren editie, digitaal, papier etc.

Dank voor je reactie. Totnutoe ontvang ik SPOOR alleen nog digitaal. Als het om en om zou zijn, dan zou ik af en toe een papieren versie moeten ontvangen.

Elke verandering is geen verbetering. Ik denk dat SPOOR lezers verliest. Sinds het digitaal is lees ik het blad niet meer.

Ik heb diverse keren aangegeven dat ik het blad Spoor niet ontvang. Nu kt het digitaal binnen. Ik wil echter het blad via de post ontvangen

Vgr.

Paul Verheijen Hapert

Er zijn dit jaar 5 edities, waarvan 3 alleen digitaal kunnen worden verkregen. 

Spoor 1, 3 en 4 (maart, juli en september) zullen alleen digitaal worden verspreid en is geen postversie van.

Spoor 2 en 4 (juni en november) zullen ook per post worden verstuurd en zullen extra dikke exemplaren zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Er zijn dit jaar 5 edities, waarvan 3 alleen digitaal kunnen worden verkregen. 

Spoor 1, 3 en 4 (maart, juli en september) zullen alleen digitaal worden verspreid en is geen postversie van.

Spoor 2 en 4 (juni en november) zullen ook per post worden verstuurd en zullen extra dikke exemplaren zijn.

En krijgt iedereen Spoor 1,3,4 digitaal, ook degenen die alleen post willen. Ik heb nr. 1 en 3 nooit ontvangen.

Gelukkig krijg ik voor nr. 4 een herkansing op papier in november 😉

Reageer